MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)
1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatnie 12 miesięcy, według wzorca:
Pobierz szablon:
Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.
Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.
Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - pełna analiza dotyczy ostatnich, zakończonych 12 miesięcy sprzedaży.
2. Dodaj do koszyka wybrany produkt - wyślij plik
Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.
Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.
3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności
Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz ankietę do samodzielnego mini audytu logistycznego (pdf)
4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma (nie dotyczy produktu "ANALIZA OTIF GRATIS")
W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.
5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której wskażemy kierunki najpilniejszych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz (nie dotyczy produktu "ANALIZA OTIF GRATIS")
6. Przemyśl korzyści jakie uzyska Twoja firma otrzymując taką, a nawet większą, obiektywną wiedzę o swoich wynikach co miesiąc.
Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakupu tego produktu złożysz zamówienie na audyt logistyki, koszt tej usługi zostanie odjęty od ceny audytu.
Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)
1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatni zakończony miesiąc, według wzorca:
Pobierz szablon:
Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.
Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.
Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - przesyłane dane dotyczą ostatniego, zakończonego miesiąca sprzedaży.
2. Dodaj do koszyka - wyślij plik
Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.
Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.
3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności
Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.
4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma
W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.
Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.
W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od otrzymania pliku, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy
5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której przedstawimy ocenę podjętych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz
Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)
1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatni zakończony miesiąc, według wzorca:
Pobierz szablon dla danych:
Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.
Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Pobierz szablon dla planu magazynu:
Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.
Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - przesyłane dane dotyczą ostatniego, zakończonego miesiąca sprzedaży.
2. Dodaj do koszyka - wyślij plik
Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.
Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.
3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności
Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.
4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma
W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.
Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.
W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od otrzymania pliku, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy
5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której przedstawimy ocenę podjętych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz
Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)
1. Dodaj do koszyka wybrany produkt
Podczas składania zamówienia wybierz liczbę jednostek rozliczeniowych ( 1 jednostka to 30 minut konsultacji).
Konsulting ma służyć rozwiązywaniu doraźnych problemów, więc większa niż 4 ( 2 godziny konsultacji) liczba zamawianych jednostek wydaje się być nieracjonalna.
W przypadku potrzeby dłuższej rozmowy prosimy o kontakt na adres: sklep@audytlogistyki.pl z temacie napisz "Konsulting logistyczny"
W uwagach do zamówienia zaproponuj termin i godzinę rozmowy.
2. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności
Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz potwierdzenie terminu rozmowy lub propozycję zmiany terminu lub/i godziny.
3. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma
W umówionym terminie godzinie zadzwonimy do Ciebie, gdy będziesz wolał kontak za pomocą SKYPE - przejdziemy na ten rodzaj komunikacji.
Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakupu tego produktu złożysz zamówienie na audyt logistyki, koszt tej usługi zostanie odjęty od ceny audytu.
Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)
1. Zarejestruj się, przejdź do produktu "Audyt logistyki", naciśnij przycisk "Wyślij".
2. W ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.
AZ Logistyka. Copyright © 2007 - 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.